Thursday, December 31, 2009

salah aku ker?

A texted me on 12;38am :31-12-2009
maaf. Sye sje x angkt.sy bosn la awk.ajak jpe x nk.. sy bosn brcnta ngn byg2..sy nk 1 hbungn yg reality..bukn fntasy..smpai bla hbungan ni nak cmni..

I read his message this morning and shocked. When was we fall in love? Aku kenal dia time raya hari tu, diary. kitorang berkawan jer. I admit that it was fun being his friend. Ada jer point dia nak mengenakan aku. Ada dlu dia cakap suka kat aku. Tapi aku kata, aku pun suka kawan dengan dia. Lebih dari kawan tak boleh la.. baru kenal jer pon. Dia pun setuju. Dia cakap nak jumpa aku dlu. Tapi sorry.aku bukan senang nak jumpa lelaki. Takott woo..hahah.

Berbalik kpd citer A td.. camner ek diary? selama ni aku anggap dia kawan jer.
sebab pada aku, berkawan lebih selesa buat waktu ni…dan aku takut bercinta.
dan pada aku.. bila persahabatan bertukar menjadi percintaan, akan hilang seri persahabatan tu. Apabila percintaan menjadi perpisahan, akan hilang lah dua perkara serentak.iaitu sahabat dan kekasih.

Salah kah aku kalo mengecewakan dia sedangkan kami tak pernah pon kata kami bercinta?
salah aku ker layan dia dengan baik kerana anggap dia sahabat aku?
salah aku ker?????

0 comments:

Post a Comment