Monday, June 21, 2010

tu pasangan korang..


dear diary...
semua orang dok cerita pasal pasangan masing2. tak kisahla gf or bf. hurm...aku mengaku la...agak jeles gak.hahaha...

di mana adam aku?
sudah lama aku menanti...the right adam.
hurm..betul la cam dalam citer yang aku pernah tengok dulu. kita tunggu cinta datang macam kita tunggu keretapi kat stesten yang amat jauh...terlampau banyak keretapi tu singgah. sebab tu lamabat sampai kat kita. keretapi tu kiranyaa pasangan kitala.

hurm..
andai adam aku tu seorang yg kreatif kn ker seronok. seorang yg pandai mengekspresikan cintanya dengan sajak, coretan atau luahan yg sgt menyentuh hati, alangkah bahagianya!

hahaha...
tapi tu semua tak penting..at least dia buat aku rasa dihargai..betul kn???

the journey too long...
one fine day i might meet him..

3 comments:

  1. Salam..

    Setelah sekian lama saya membelajari bagaimana untuk menjadi seorang blogger.. Kini telah sampai masanya untuk membina rangkaian bersama blogger hebat yang lain. Serta sama-sama mempelajari lebih banyak lagi bagaimana untuk menjadi blogger yang hebat.

    Semoga kita dapat kunjung mengunjung antara satu sama lain untuk mengeratkan silahtulrahim antara kita dan blogger² yang lain..

    Sesungguhnya hunjung jari yang menekan papan kekunci adalah lebih hebat dari apa juga senjata yang ada di muka bumi ini. dan Semoga kita sama-sama mendapat menafaat daripadanya..
    Insya Allah

    Salam ukhwah…
    http://tasbih-alam.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. satu benda yang subjektif.. kdang kita sangka itu adalah ADAM utk kita.. tapi rupanya bukan.. so kat mana ADAM itu???.. hanya takdir yang maha tahu..

    ReplyDelete
  3. wah menanti adam yang hadir ye hehe semoga aper yg d impikan itu akn dtng..allh maha mengetahui aper yg terbaik tok kiter cumer kiter x thu aper yg akn berlaku..huhuhu...seemoga berbahagia dgn aper yg d impikan :)

    ReplyDelete