Saturday, June 12, 2010

keputusan peperiksaan semester4

diari dan kawan2...
sekarang aku rasa benar2lemah dan hmpir putus asa... =(
dear diary...macam yang aku jangkakan..keputusan peperiksaan semester lepas benar2 mengecewakan aku..kenapa aku gagal lagi? di mana kurangnya usaha aku? aku letih diary...dah dua kali aku mengalami kegagalan sepanjang berada di uitm, dan dalam peperiksaan akhir. kenapa dengan aku ni diary? mana kurangnya aku ni.. aku tidak tahu di mana lagi harus aku perbaiki.. ya ALLAH..tunjukkanlah aku mana yang perlu aku perbaiki. aku tahu aku lemah dalam kira2.aku dah berusaha. bukan aku tidak bersyukur ya ALLAH.. aku bersyukur sangat2. sekurang2nya, tu lah hasil usaha aku. aku tahu ada hikmah di sebalik setiap kejadian. tapi apakah hikmah kegagalan ni ya ALLAH? tunjukkanlah padaku ya ALLAH...

1 comments:

  1. jgn kenal erti penat..kiter bruseha dan tawakal..kiter amek citer syitan yg d murkai allh yer..syaitan d jd kan dri api..manusia allh jdkan dri tanah..ble x sruh sujud pde tnah api x mahu..make d usiryer keluar dri syurge allh..dn memohn supayer menghsut dan meroskkn tanh2..make d situ kiter lihat..bertape bersngh2 syaitn brusaha tok mghsut manusia.tu bru ckit..d akhr kalam nanti syatan akn kluarkan selurh tenagenye tok menhsut manusuia..mke kter blh liht sendri skrng nie??braper ramai yg ikt jejak syaitan nauzubillh..jgnla kite ikt syitan..tp amek lh semngt bersunguh2 tu...

    ReplyDelete