Thursday, February 25, 2010

my new hp--- MYIMAN D818

Salam..

Dear diary.. I forgot to tell you something. I brought new hand phone! Hahaha. It is MYIMAN, model D818. I love it! Although some person said my hand phone only have 1.3 megapixels camera. I don’t care about that! Because I not the kind of person that like to be in picture. Huhu. I bought it on one day before semester 4 start.on 2 february 2010.






the black one us mine..
antara ciri2 handphone ni..
Ciri-ciri perisian;

-bacaan al-quran 30 juzuk & teks berwarna Rasam Othmani
-28 terjemahan bahasa termasuk bahasa melayu dan inggeris
-doa khatam al-quran
-tafsir alquran termasuk Tafsir Ibnu-Kasir (Arab), Tafsir Jalalain (Indonesia, Arab, Inggeris, Perancis)
-11 buah kitab hadis termasuk Sahih-Bukhari, Sahih-Muslim, Sahih Abi-Daud, Sahih Ibnu Majah dan lain-lain
-waktu solat, azan dan kiblat mengikut daerah di Malaysia dan bandar-bandar utama luar negara


Ciri-ciri telefon:

-skrin sesentuh TFT Lcd berserta pen sesentuh
-Bleutooth
-mp3 dan mp4
-FM radio
-video player(3gp)
-2 sim kad 2 band
-stereo speaker
-warranty 1 tahun
-external sd card slot
-camera 1.3 megapixel


Accessories:

-2 GB SD card
-1 charger
-1 battery
-1 earphone
-kompas
-buku panduan


Extra feature

-games
-unit converter
-currency converter
-world clock

0 comments:

Post a Comment