Sunday, May 8, 2011

mula bekerja


hurm...just nk coretkan something...mula bekerja ni rupenya susah gk yer?mmg pada zahirnye,sama je mcm masa aku study.coz aku still dok umh yg sama.yg bezanye? bezanya sbb aku kena manage duit gaji sendiri, g balik keje sdiri,duit gaji kna byar sewa,bg parents, blnja kena berpada!lau dlu,duit hbs leh minta ayh.hehe..tp lau dh keje,xkn nak minta kat ayah lagi kn?malu seyh...hehe
skrg ni hari terakhir stp bulan merupakn hr yg plg2 dinantikn stp bulan.hehe..gaji time laa..tgh2bulan,mesti sesak nafas.hehel.xperlah kn..kna blajar lah..lau org len blh buat,knapa aku xleh buat??kn??

cuti hr pekerja hr tu dptla aku balik kg kt perak nun..(mcm jauh sgt je.hehe)
terubat rindu aku bile dpt peluk mak,ayh n akak aku.xlupa gk adik2aku,walaupun xdpt jumpa semua.ketahuilah...akak sgt merindui kalian..huwaa...
back to the story, dapatla aku support pakaian raya thn ni.hehehe..selamat duit ayh.hehe.sedondon semua skali!hehe

skrg mr hafiz dh mule dok wt keje part time kt aku.part time jd promoter soh bli preduential insurance.cm nk pekakkn tlinge je bile dia membebel kt aku.hahaha.sori~~~hehe.xperlah..t yer wak..dh kukuh sket sy beli la...lalalalala...

keh2...aku cite len la plak ek..

0 comments:

Post a Comment