Thursday, May 5, 2011

early in the morning

hai there!!huahuahua...
akhirnya aku kembali..hehehe.
kesibukan yang teramat melanda diri ini.
now..lets story mory...

aku dah selamat menamatkan program latihan industri atau dlm bahasa inggeris, practical training. tamat praktikal training pada 15 april 2011. .tp mcm tak tamat pon..sebabnyer??
sebab pada 11 april 2011 aku telah menandatangani surat.surat per??surat utk melanjutkn perkhidmatan di syarikat ini.mmg masa praktikal akak2 kt sini suruh hntr reume.xbajet lak leh dpt kn.tp resume aku disokong oleh sorg ag akak n.pening x?hehe
di pendekkn cerite...aku meneruskn perkhidmatan aku kt company ni pada 18 april 2011.xda cuti langsung.kejam tak??hehe..
xla kejam coz diorg tak cukup kakitangn n masa tu tgh byk giler tender.so,aku kenala tlg kn..hehe.
semalam, 4 mei 2011,aku dpt internet.hehe..aipp..keje kena buat!

0 comments:

Post a Comment