Sunday, November 14, 2010

last day..


today is the last day for me to be here..cheewahhh..hahaha..hari terakhir g dwn exam, INSYA ALLAH..
tiada lg kena bangun pg2,turun rmah seawal 7suku semata2 nk g kelas...
xder lagi berebut2 nak nek bas rapid kat mawar...
xder lg nk tercungap2daki bukit tonggek kt kenanga-cempaka...
xder lg berpeluh2 nak nek tangga...
xder lg nak membeku kn diri kat library...
xder lg nk berurusan amik kunci kat pintu kaca...
xder lg nak dengar lec bersyarah...
xder lg nk dgr lec marah2...
xder lg asignment bertimbun...
xder lg work group menimbun...
xder lg apa ek??mcm2la..

intake dec 2008
bt aku kenal semua ni..
bt aku kenal camner payahnyer hidup ni..
bt aku kenal mana yg blh bt kwn..
bt aku kenal mana pengajaran...
bt aku kenal hidup ini penuh cabaran..
bt aku jadi lebih kental...

kwn2...BM224 5A n5B
kwn2..yg mana kenal..
terima kasih atas kesanggupan kalian..
aku bakal rindu korang..
rindu setiap memori ngn korang...
saaaayaaaanggggg giler kt korang!!!
mengenali korang merupakn detik terindah dlm hidup aku..
moga kita akan ketemu lg..
ingt ak selalu..huhu =)


2 comments: