Friday, August 19, 2011

bakal graduan

nak tulis pasal sesuatu yg aku terlupa..
serius aku tak ingt biler aku submit thesis aku...
serius aku tak ingt biler keputusan semester 6 keluar..
cuma..

serius aku ingt mcm mana payahnyer aku kejar buat thesis..
serius aku ingt mcm mana susahnyer aku curi masa nak buat thesis...
serius aku ingt semua kwn2 yg byk bntu au buat thesis..
dan...
serius aku ingt macam mana aku present final thesis..
serius aku ingt betapa hepinya aku biler result keluar!!!

haha..rasa sgt seronok masa result keluar.cuma..xingat lak berapa haribulan. tapi stlh tgk result,ALHAMDULILLAH...

aku berjaya lulus dengan cemerlang...

terima kasih pada semua yg membantu terutama keluarga, lecturer2 dan kawan2.

INSYA ALLAH..
25 october 2011-->merupakan tarikh konvokesyen aku dan kawan2..
rasa sebak lak nk tinggalkn alam degree T_T

0 comments:

Post a Comment