Sunday, December 26, 2010

Persahabatan tiada batasan


Betul kn? Persahabatan itu tiada batasan hatta sekecil zarah. Kita leh cr kawan, sahabat, musuh n teman melalui pelbagai cara. Sama ada kita jumpa face-to-face setiap hari ataupun kita xpnh jumpa langsung. Tak pernah jumpa langsung kat sini bermaksud berhubung melalui sms, e-mail, surat, chatting, n blogging.

Sejak aku buat blog nie, aku memang dapat ramai kawan. Walaupun kadang-kadang tak pernah berbicara, tapi hubungan persahabatan tu masih gak mesra. Rasa seronok biler ada yg datang jenguk blog yang tak menarik nie.hehe. tambah seronok lagi biler ada yg komen.huhu.

Aku suka berkawan sebab biler ramai kawan kita akan tahu macam2, kita dapat kenal perangai macam2 orang. N dengan membaca blog orang len plak, aku dapat tahu macam2 perkara n cara nak menghargai orang len. Aku suke jengu blog orang len.tp x tggalkn komen.kadang2 jer aku tggalkn.sebab aku ni terrrrsangat rajin! Hua3..

Thankz a lot to cik aki yg beri award pada aku as salah sorang follower dier. Betapa beliau menghargai kawan3 beliau di blogger. Credits to cik aki =)

3 comments:

  1. waah~ tenx dear. betul tu. xjpe pun, xsmstinye xkawn kn. hehe tenx sudi amek. keep in touch ya ;)

    ReplyDelete
  2. hehe..okeh..keep in touch thru our blog =) thankz kt aki coz sudi bg..hehe

    ReplyDelete
  3. laaa cantik nye blog! suker3.. hehee

    ReplyDelete