Sunday, December 26, 2010

dia serius,tp aku??

bukan utk menunjuk atau riak atau apa2..
tp aku dlm dilema or lbh tepat lg,tgh takut ni. seronok biler baca blog org len pasal kisah cinta mereka. cinta..mmg indah kan? tp dlm indah2,for sure la ada pahitnyer..
ya..aku pernah bercinta dan aku tau tu.huhu

knp aku kata aku dalam dilema??

haa...sbbnyer..beliau!!beliau yg kwn aku gelarkn sbg teletubbies!
haha.. sori ek..bkn kutuk tau..comey apa teletubbies tu! tp awk xla comel pon..hahaha

haa...sbb teletubbies ni la aku ketakutn ni. kawan aku si sad kata, itu yg terbaek. tp aku takot.ntah apa yg aku takot pon aku xtau..maybe sebab rasa diri ni muda lg kot ;p ahakz! sekali sekala perasan..

sebenarnye,aku susah n xsuka merancang dlm apa2 perkara sekalipon. sbabnyer nnt percentage nk jd tu rendah! tp die ni plak suke sgt merancang.. hurm..kontra sgt.
ya..sikap kami sgt20 kontra.huh..stress gk lau dia buat2 blur je selalu. terasa cm lbh bek ckp ngn dinding dr ckp ngn dia kdg2. haha. kejam2!
tp nk wt cmner..kdg2 aku rasa dia tsgt baik n terlampau sempurna utk aku.layak ke aku utk die? layak! layak! hehe.
dia org yg merancang masa dpn..duit dh beribu. tp aku??jnis yg perlukan org len utk corakkn masa dpn aku. kan kak??huhu..aku tau ko msti baca blog aku ni..hehe duit??ha..aku mmg boros duit.sbb asek nk bli mknan je.kan?kan??haha

teletubbies da kerja skrg. hurm..aku ingat keje biasa2 je la. sbb blom konvo lg. sekali dia kata jurutera projek dgn gaji rm 2300++. mau xnganga aku dgr??lau dpt kt aku gaji die sket,mmg best ar.. haha..jhatnyer makwe.hehe

citer pasal dia nk jdkn aku suri hidup dia...??
tu aku dah lali dgr dh. sbb aku mmg dh tau masanya akan tiba.pada aku lambat lagi la kan..yerla..masak pon bkn pandai sgt..hehe

tapi....

yg buat aku takot ni, dia siap dh survey brg2 elektrik cthnye peti ais,mesin bsuh n tv. bajet dia dlm 3000. tu xtermasuk barang2 rumah yg lain.blnja kahwin n hantaran pon dia dh fikir. hah??apa kes??kes ni la yg buat aku takot...

dia sgt2 serius. dia ni kira ada harta gk la..ada brg kemas,beberapa buah kereta, tggl xda rumah jer.haha. knp dia boleh ada semua tu dlm usia 24thn?? haa..sbb dia org yg merancang masa depan dia n apa yg dia nk buat d usia tua dia! tp aku ni??memang jnis malas btul nk look forward punya org la..ish3..mmg xbgus..so..jgn tiru mcm aku ni ek..hehe

dia?? teletubbies ni mmg dasat..dia siap dh plh trkh nikah lg! aku??aku rasa mcm nk pengsan!!!!!seriously...!!!
tarikh,tahun,hari semua dia dh plh. ape ke gatal benor die ni...??haha
aduh...terasa mcm terkena renjatan letrik!huhu

mcm mana ni akak??macam mana ni sad???mcm mana ni korang??mcm mana ni pembaca2 blog ni??cmner??...tolong akuu!!!huhu

knp ek org len sgt gembira bila mereka bercerite ttg pkwe@tunang mereka? tak rasa takut mcm aku rasa ni ke?hehe..

moral of the story: rancanglah masa depan anda!! heee.. ;D

3 comments:

  1. meh ak komen....abeh la ko....hahahaha
    p/s cuak x????hahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe....jima, ko cuak cz ko terlalu pk kan sgt tarikh tu...cuba ko wat cool je...n be prepared...insyaAllah...ehakz~ ;p

    ReplyDelete