Monday, July 12, 2010

belajarlah hormat hak org!!!!

sudah lama aku tak menaip utk kmu ya diary.hati aku ni terlampau sakit..dgn manusia sekeliling aku ni.umur lbh dr aku.selalu cerita yg dia lah yg terbaik kt tmpt dia. bajet bagus la konon.tapi mcm hampeh! geram sgt2!!!!!
takperlah lau dia nk ckp dia bgus.aku xkesahla...tp tolonglah yer...sbg manusia,tlg hormat privasi,hak n brg org lain!!!!
aku tak kisah kalo ko nak guna brg aku walaupun kau tak minta izin aku.aku tak kisahhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tapi....tlg la jaga elok2!!!!ni takk....kettle aku tu walaupun murah,ingt aku byar pakai apa??daun???tu xtermasuk brg aku yg kau hilangkn.xtermasuk menceroboh almari n laci peribadi aku!!!
semua tu aku bayar guna duit mak ayah aku!!!faham tak????aku bkn kaya mcm ko!!kalo ko kaya sgt,beli la sdiri!!!
harap jer tua dr aku.tp perangai mcm hampehhh!!!

ada ker patot org yg dlm rumah kna bg salam pada org yg baru msuk???
adooiiilaaa...eeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ni lbh thp mrh dr aku mrh mereka2 yg tikam aku dr blkg!

0 comments:

Post a Comment